Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Hello κορίτσια !!!!!!

Ήρθε η ώρα να μιλήσω και εγώ για αυτά τα προϊόντα!!!!!! Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να τα δοκιμάσω πρώτα και μετά να σας πω την άποψη μου !!!! Και μετά από ενάμιση  μήνα και παραπάνω έχω σχηματίσει την γνώμη μου!!!!

Πρώτα θα μιλήσω για την κρέμα σώματος της εταιρίας Bioten, έχει άρωμα από έλαιο μανταρινιού και lipofirm όπου μ'αυτό βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος και υπόσχεται ορατά πιο σφιχτό δέρμα μετά από εφτά μέρες!!! Είναι paraben free!! Λοιπόν ας ξεκινήσουμε από την μυρωδιά μυρίζει όντως μανταρίνι και είναι πολύ ωραία και φρουτώδες !! Σαν υφή είναι ωραία αλλά όταν το βάζεις στο σώμα λίγο έχει την τάση να κολλάει αλλά μόλις το δέρμα το απορροφήσει δε κολλάει!! Τώρα αν κάνει πιο σφιχτό το δέρμα επειδή δ'έχω κάποιο πρόβλημα χαλαρότητας έντονο δε μπορώ να πω ότι αν έχετε κάποιο τέτοιο θέμα θα το λύσετε με την κρέμα αλλά κατά την άποψη μου καμία κρέμα δε μπορεί να κάνει θαύματα δυστυχώς!!! Αλλά ένιωσα να υπάρχει μία καλύτερη σφρυγηλότητα !! Μ'ενυδατώνει κιόλας αρκετά !!!            




Το επόμενο προϊόν που δοκίμασα ήταν το Gel καθαρισμού με νέκταρ κυδωνιού και βιταμίνη Ε χωρίς σαπούνι. Είναι καθαριστικό και ντεμακιγιαζ αλλά όχι για την περιοχή των ματιών !!! Λοιπόν είναι πολύ καλό καθαρίζει πολύ καλά αφήνει μία πολύ ωραία αίσθηση φρεσκάδας και δε ξηραίνει!!!
Οι τιμές ήταν πολύ καλές !!!







Περιμένω τα σχολειά σας και τις εντυπώσεις σας αν τα έχετε δοκιμάσει ή και γενικότερα !!!!


φιλιά !!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου